This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

KRIJG 10% KORTING OP JE EERSTE BESTELLING

SNELLE LEVERING: 2-5 WERKDAGEN

GRATIS BEZORGING BOVEN DE 70€

MAKKELIJK RETOURNEREN

Winkelwagen 0

Congratulations! Your order qualifies for free shipping U bent nog €69 verwijderd van gratis verzending.
Sorry, looks like we don't have enough of this product.

Products
Subtotal Free

Shipping, taxes, and discount codes are calculated at checkout

Your Cart is Empty

FAQ

FAQ

Betaling

Hoe kan ik mijn aankopen betalen? 

Wij accepteren de volgende creditcards: 
Dankort (DK) 
VISA 
Mastercard 
Maestro 

Wanneer je naar de betaling gaat, word je in het gedeelte "kassa" gevraagd om het kaartnummer, de vervaldatum en de veiligheidscode in te voeren. Je ontvangt een orderbevestiging via e-mail wanneer je bestelling is geregistreerd. Het bedrag wordt pas van je rekening afgeschreven wanneer de bestelling wordt verzonden door mbyM-shop.com. 


iDeal

In Nederland bieden wij betalen met iDeal aan, dat is online betalen via uw eigen bank. Wanneer u iDeal als betaalmethode selecteert, wordt u doorgestuurd naar de eigen site van iDeal om de vereiste gegevens in te vullen.


Klarna

Invoice

Met Klarna Invoice krijg je de tijd om je bestelling uit te proberen en betaal je alleen voor wat je leuk vindt. Je hebt 14 of 30 dagen de tijd om te betalen. Heel eenvoudig en veilig. Je kunt op elk moment je meest recente aankopen bekijken en je maandelijkse afrekening betalen doorin te loggenin je Klarna-account.

Klarna 

Slice

Verspreid de kosten voor je aankoop over gelijke maandelijkse betalingen zonder rente te betalen. Geen ingewikkelde formulieren tijdens de aanmelding voor een Klarna-account en beslissingen worden in realtime genomen.  Zodra je goedgekeurd bent, open je een Klarna-account en doe je maandelijks betalingen.


Je hebt zelf de touwtjes in handen – beter beheer van je financiën zodat je kunt besteden hoe en wanneer je wilt. Je kunt op elk moment kiezen om in plaats daarvan het maandelijkse minimum te gaan betalen met rente. Je krijgt maandelijks een afrekening toegestuurd via e-mail.


Ook dit is eenvoudig te gebruiken – zodra je goedgekeurd bent, kun je Slice it gebruiken om toekomstige aankopen tot je kredietlimiet met één klik te financieren.


Vergeet niet te betalen. Als je maandelijkse betalingen mist, vervalt het promotionele rentetarief en moet je rente betalen over aflossingen.


Representatieve voorbeelden
Representatief: 18,9% jaarrente (variabel)
Aankooprente: 18,9% per jaar
Veronderstelde kredietlimiet: £ 1.200
Krediet wordt verleend onder voorbehoud van financiële omstandigheden. Je moet minimaal 18 jaar oud zijn. Je kunt op elk moment je meest recente aankopen bekijken en je maandelijkse afrekening betalen door in te loggen.

Om je de betaalmethoden van Klarna aan te bieden, kunnen we je contact- en bestelgegevens tijdens het afrekenen (checkout) aan Klarna doorgeven, zodat Klarna kan beoordelen of je in aanmerking komt voor de betaalmethoden van Klarna en deze betaalmethoden voor je op maat kan maken. 


Je persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met deprivacyverklaring van Klarna.

Opmerking!

Wanneer je voor Klarna kiest (zowel Invoice als Slice), vindt toekomstige communicatie over de betaling plaats tussen jou als klant en Klarna als de betalingsprovider. mbyM-shop.com is niet verantwoordelijk voor betalingen aan of communicatie met Klarna. mbyM-shop.com is alleen verantwoordelijk voor de verwerking van je bestelling en eventuele klachten of retourzendingen van de aankopen.


Je kunt hier meer informatie over Klarna vinden.


Wanneer wordt de betaling afgeschreven van mijn kaart? 

De betaling wordt afgeschreven van je kaart wanneer je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn.


Is het veilig om bij mbyM-shop.com te winkelen? 

Het is 100% veilig om bij mbyM-shop.com te winkelen. Wij werken met veilige Deense systemen die gespecialiseerd zijn in online handels- en betaalsystemen. 


Wat kan ik doen als de betaling voor mijn bestelling wordt geweigerd? 

Als je betaling wordt geweigerd, moet je je bestelling opnieuw plaatsen. Wij kunnen een bestelling niet herstellen als de betaling is geweigerd. Om zeker te zijn dat je bestelling niet wordt geweigerd, raden wij je aan het volgende te controleren wanneer je een nieuwe bestelling plaatst: 
-Zorg dat je de veiligheidscode correct invoert. Dat is het driecijferige nummer op de achterkant van je kaart. 
-De verstrekker van je kaart kan je betaling hebben geweigerd. Je kunt dit bij hen navragen. 

Cadeaubonnen & Vouchers

Tegoedbonnen uitgegeven door mbyM-shop.com worden verstrekt in de vorm van een kortingspercentage, gratis verzending of een kortingsbedrag. De tegoedbonnen worden ingevoerd in de betaalprocedure en automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag. Er kan slechts één tegoedbon per bestelling worden gebruikt.


Je kunt een tegoedbon ontvangen bij verschillende acties, bijvoorbeeld door je aan te melden voor onze nieuwsbrieven. De tegoedbonnen worden via e-mail verzonden. De tegoedbonnen zijn persoonlijk en mogen niet aan derden worden doorgegeven.


Een tegoedbon is geldig tot het einde van de actie. Als er geen einddatum is vermeld, is een tegoedbon 60 dagen geldig.


Als je een bestelling wilt terugsturen waarvoor een tegoedbon is gebruikt, wordt de tegoedbon niet terugbetaald. Als je bijvoorbeeld voor € 70 koopt en een tegoedbon voor € 10 korting gebruikt, dan is je bestelling in totaal € 60. Als je deze bestelling terugstuurt, krijg je slechts € 60 terugbetaald. Je ontvangt ook geen nieuwe tegoedbon ter 
vervanging van de voor de teruggestuurde bestelling gebruikte tegoedbon.


Het totale bedrag van de tegoedbon moet in één keer worden gebruikt. Als je bijvoorbeeld een tegoedbon hebt ter waarde van € 100 en je bestelt ter waarde van € 90, raak je het resterende bedrag kwijt.


Als je problemen ondervindt met het inwisselen van een tegoedbon, neem dan contact op met onze klantenservice via mbyM@message.dk.

Cadeaubonnen

Het is – nog – niet mogelijk om online cadeaubonnen te kopen of te gebruiken. Wij werken eraan hiervoor zo spoedig mogelijk een oplossing te vinden.

Retour portaal

Retourportaal
  
Wanneer u winkelt op mbyM-shop.com heeft u 14 dagen vanaf de dag dat u uw bestelling ontvangt. Wanneer u uw bestelling retourneert moet u uw retourzending altijd registreren in ons retourportaal hier.

 

Houd u aan de termijn van 14 dagen. Indien de termijn van 14 dagen wordt overschreden, zullen wij uw retourzending niet in behandeling nemen, d.w.z. het bedrag terugbetalen of de bestelling naar u terugsturen.

    


Log in op het retourportaal met uw bestelnummer en het e-mailadres dat u hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen. Laat ons weten wat u wilt retourneren en waarom. Let op: we accepteren alleen artikelen die nog niet eerder zijn gebruikt of gedragen.

Het duurt ongeveer 5-10 werkdagen om uw geretourneerde pakket te verwerken nadat we het hebben ontvangen. We sturen u een e-mail zodra we de retourzending.

LET OP! Al onze retourlabels zijn bij UPS. Vergeet niet om een ontvangstbewijs te vragen wanneer u het pakket achterlaat. De administratiekosten voor het gebruik van het label in ons retourportaal bedragen 8 euro, die worden afgetrokken van uw retourbedrag.

*Let op: we bieden geen retourlabels aan voor Spanje.
  
Wanneer u een artikel retourneert, dient u er rekening mee te houden dat het artikel zich in dezelfde staat dient te bevinden als waarin u het heeft ontvangen.

   
RETOURPORTAAL
  
Lees hier meer over ons retourbeleid.

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling als nieuwe klant? 

Alle producten op mbyM-shop.com kunnen online worden gekocht. Je hoeft alleen maar op het gewenste product te klikken, de maat en kleur te kiezen en het dan in het mandje te plaatsen door op " Toevoegen" (Toevoegen aan winkelwagen) te klikken. Als je meerdere artikelen wilt bestellen, ga je terug, winkel je verder en volg je dezelfde procedure. Als je klaar bent met winkelen, druk je op de knop "Naar de kassa" (Kassa) en vul je je gegevens in de verplichte velden in. 


Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging via e-mail. Controleer of je gegevens in de bevestigingsmail juist zijn. Als dat niet het geval is, neem dan binnen 30 minuten na voltooiing van de bestelling contact op met onze klantenservice.  


In welke landen kan ik online winkelen? 

Je kunt bij mbyM-shop.com winkelen vanuit de volgende landen: 
Denemarken 
Duitsland 
Zweden 
Spanje 
Luxemburg 
Finland 
Ierland 
Nederland 
Oostenrijk 
België 

Wanneer ontvang ik mijn aankoop? 

De levertijd voor bestellingen die van maandag t/m vrijdag worden geplaatst is 1 tot 2 werkdagen. Voor andere Europese landen dan Denemarken is de levertijd 3 tot 5 dagen. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden geplaatst, worden indien mogelijk nog dezelfde dag verpakt en verzonden. Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag afgehandeld. Tijdens uitverkoopperiodes en promoties kan de levertijd langer zijn dan normaal. Wanneer je bestelling ons magazijn verlaat, sturen wij je een e-mail waarin ook je track-and-tracenummer worden vermeld. 


Kan ik mijn bestelling volgen? 

Je kunt de status van je bestelling op elk moment opvragen bij onze klantenservice. Wanneer het pakket ons magazijn verlaat, sturen wij je een e-mail met je track-and-tracenummer. 


Ik heb mijn aankoop niet ontvangen. Wat moet ik doen? 

Als je aankoop niet op de leverdatum is aangekomen, controleer dan je e-mail om te zien of wij je je orderbevestiging hebben gestuurd. Als je je bevestiging hebt ontvangen en de verwachte levertijd wordt overschreden, neem dan contact op met de klantenservice. Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice, er kan iets misgegaan zijn in het proces. Tijdens uitverkoopperiodes en promoties kan de levertijd langer zijn dan normaal. 


Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen? 

Als je binnen 30 minuten na voltooiing van je bestelling contact met ons opneemt via mbyM@message.dk, kunnen wij je bestelling annuleren. Het is echter niet mogelijk je bestelling te wijzigen. Om je aankoop zo snel mogelijk te laten verlopen, maken wij je bestelling klaar zodra je die bevestigt op de website. Als je van gedachten verandert, kun je de kledingstukken terugsturen zodra je je bestelling hebt ontvangen. Zie de paragraaf "Hoe kan ik een online gekocht artikel ruilen of terugsturen?". 


Bevat je bestelling fouten? 

Als je verkeerde informatie ziet, of fouten in je bestelling, neem dan contact op met de klantenservice en voeg je bestelling bij. Wij zullen je bestelling zo snel mogelijk afhandelen. Als wij je per ongeluk de verkeerde artikelen hebben gestuurd, neem dan contact op met de klantenservice, zij helpen je graag verder. 

Retour & Terugbetaling

Wat zijn mijn rechten als ik één of meerdere gekochte artikelen wil retourneren?
Wanneer u winkelt bij mbyM-shop.com, heeft u 14 dagen de tijd vanaf de dag dat u uw bestelling ontvangt. Het is echter wel noodzakelijk dat het artikel in dezelfde staat wordt geretourneerd als waarin u het heeft ontvangen en met alle originele labels. 

  

Houd u aan de termijn van 14 dagen. Indien de termijn van 14 dagen wordt overschreden, zullen wij uw retourzending niet in behandeling nemen, d.w.z. het bedrag terugbetalen of de bestelling naar u terugsturen.

   
   
Wij begrijpen het: soms is iets niet naar uw zin en wilt u uw geld terug. Zolang het artikel nog in originele staat verkeert, accepteren wij uw retourzending. Meld u aan bij het Retourportaal met uw bestelnummer en het e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Laat ons weten wat u wilt retourneren en waarom. Houd er rekening mee dat wij alleen artikelen accepteren die nog niet eerder zijn gebruikt of gedragen.
   
Het verwerken van uw geretourneerde pakket duurt ongeveer 5-10 werkdagen nadat wij het hebben ontvangen. Wij sturen u een e-mail zodra wij de retourzending/ruiling hebben verwerkt.
  
OPMERKING! Al onze retourlabels zijn bij UPS. Vergeet niet om een ontvangstbewijs te vragen wanneer u het pakket achterlaat. Voor het gebruik van het label in ons retourportaal bedragen de administratiekosten 8 euro. Deze kosten worden in mindering gebracht op uw retourbedrag.
  
*Let op: wij bieden geen retourlabels aan voor Spanje.
  
Hoe kan ik een online gekocht artikel retourneren?
Houd er bij het retourneren rekening mee dat de geretourneerde artikelen in dezelfde staat moeten zijn als waarin u ze heeft ontvangen.
  
Als u een artikel wilt retourneren zonder gebruik te maken van ons retourportaal:
- Verpak het artikel indien mogelijk goed in de originele verpakking en voeg er een briefje bij. Op dit document moet u uw bestelnummer en de artikelen die u wilt retourneren vermelden.

- Ga naar het dichtstbijzijnde postkantoor en stuur het pakket naar

MESAGE A/S
Att. mbyM Returns
A.F. Heidemanns vej 19
9800 Hjørring
Denemarken

- Uw terugbetaling wordt zo snel mogelijk verwerkt, binnen 5 werkdagen nadat wij uw pakket in ons magazijn hebben ontvangen.
   
Let op: Het pakket moet op ons adres afgeleverd worden. Afhalen bij het postkantoor is niet mogelijk. Wij raden u aan om uw retourpakket niet via Hermes te versturen, aangezien zij naar postkantoren verzenden.
   
De ontvangen goederen zijn onjuist of defect. Wat moet ik doen?
Als u een artikel hebt ontvangen dat defect is of afwijkt van het bestelde artikel, zullen wij het bedrag van deze artikelen en de verzendkosten terugbetalen zodra wij de artikelen in ons magazijn hebben ontvangen en de staat ervan hebben gecontroleerd. Om de retourzending te verwerken, dient u contact met ons op te nemen via mbyM@message.dk. Wij zullen u door het proces begeleiden.
     
Hoe krijg ik mijn geld terug?
De restitutietermijn kan variëren van 7 tot 30 dagen vanaf de datum waarop wij uw retourzending in ons magazijn hebben ontvangen. Zodra wij de staat van de geretourneerde artikelen hebben gecontroleerd, stellen wij u hiervan per e-mail op de hoogte. Wij betalen u het bedrag terug op dezelfde manier als waarmee u het artikel heeft gekocht. Houd er rekening mee dat u het aankoopbedrag geheel of gedeeltelijk kunt verliezen. Dit gebeurt wanneer de waarde van het gekochte artikel is gedaald doordat het is gebruikt. Een andere reden kan zijn dat het voorwerp beschadigd is geraakt tijdens uw bezit of dat er onnodig verkeerd mee is omgegaan.

   
mbyM bepaalt de waarde van het artikel op basis van onze beoordeling van punt 2 en 3. Sorteren van artikelen. Zo wordt bijvoorbeeld de waarde van goederen die er gebruikt uitzien of duidelijk beschadigd zijn, met minimaal 80% van de oorspronkelijke waarde verminderd.
   
Indien een artikel niet geschikt wordt geacht voor verkoop, bedraagt de korting 100%.
  
Ik heb een artikel geretourneerd, maar het geld is nog niet op mijn bankrekening bijgeschreven.
Als u een terugbetaling wilt voor een geretourneerd artikel, duurt het 7 tot 30 werkdagen vanaf de dag dat wij uw retourzending hebben ontvangen voordat het geld op uw bankrekening staat. Dit heeft te maken met de administratie en uitvoering van de bankoverschrijving.
     
Moet ik de verzendkosten voor het retourneren van mijn bestelling betalen?
Nee, dat kan niet als u het vooraf betaalde retourlabel* uit ons retourportaal gebruikt. Wij rekenen echter wel 8 euro administratiekosten indien u het gefrankeerde retourlabel gebruikt. U kunt er ook voor kiezen om het vooraf betaalde retourlabel niet te gebruiken en de kosten voor de retourzending op eigen kosten te betalen. Voor meer informatie hierover, zie 'Als u een artikel wilt retourneren zonder het gefrankeerde retourlabel te gebruiken' hierboven.

    
Als wij een fout hebben gemaakt bij uw verzending of u per ongeluk het verkeerde artikel hebben gestuurd, neem dan contact op met de klantenservice.

Levering

Wat kost het om mijn bestelling te laten verzenden? 
Dit varieert van land tot land. 

Wij brengen 8 euro in rekening voor de verzendkosten naar de volgende landen:
  
België
Duitsland
Nederland
Oostenrijk
Luxemburg
Zweden
  
Wij brengen 12 euro in rekening voor de verzendkosten naar de volgende landen:
  
Finland
Ierland
Polen
Spanje*

*Opmerking: wij bieden geen gratis verzending naar Spanje.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd voor bestellingen die van maandag t/m vrijdag worden geplaatst is 2 tot 5 werkdagen. Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag afgehandeld. Tijdens uitverkoopperiodes en campagnes kan de levertijd langer zijn dan normaal.
  
Wanneer je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een e-mail.
  
Wat zijn de leveringswijzen?
mbyM-shop.com stuurt je pakket via GLS naar jouw adres of een GLS-pakketpunt. Het vooraf betaalde retouretiket is via UPS.

Klachten & Veiligheid

De ontvangen artikelen zijn onjuist of defect. Wat moet ik doen?

Als u een artikel hebt ontvangen dat defect is of afwijkt van het gekochte artikel, zullen wij deze artikelen en de bezorgkosten terugbetalen zodra wij ze in ons magazijn hebben ontvangen en de staat van de kledingstukken hebben geïnspecteerd. Om de retourzending te verwerken, moet u contact met ons opnemen via mbyM@message.dk, waar u door de procedure wordt begeleid.


Ik heb een defect of een fout gevonden na de 14 dagen van het retourrecht. Wat moet ik doen?

Neem in dit geval contact op met de klantenservice. Geef ze alle informatie die u kunt - en stuur indien mogelijk foto's van het defect. Zij zullen het probleem beoordelen en u helpen.

Producten

Heeft mbyM-shop.com andere artikelen op voorraad dan die online worden aangeboden? 
mbyM-shop.com heeft alleen de getoonde artikelen op voorraad. Wij proberen een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden en wij werken de webshop voortdurend bij met nieuwe modellen. Als je een ander MbyM-model hebt gezien en we hebben het niet op voorraad, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, die je misschien kan helpen een winkel te vinden die het artikel wel op voorraad heeft. 
  
Waar kan ik nieuwe artikelen op mbyM-shop.com vinden? 
Je vindt altijd een selectie van nieuwe artikelen op de startpagina. Je kunt ze ook vinden in de categorie "News". 
  
Wanneer is er uitverkoop op mbyM-shop.com?
mbyM-shop.com houdt ongeveer twee keer per jaar een uitverkoop. Eén aan het einde van het zomerseizoen en één aan het einde van de winter.

Privacybeleid

1 INFORMATION ABOUT THE PROCESSING OF PERSONAL DATA
Your data security is important to us, and we therefore take great care to ensure that your personal data is handled responsibly. Below you can read how MESSAGE A/S (hereinafter ”mbyM”, "we ", "us " or "our ") process personal data about you when we act as data controller. You can also read about your rights in relation to our processing.

 

2 MBYM’S ROLE AS DATA CONTROLLER
In connection with the operation of our business, we process certain personal data. We do this in order to serve you in the best possible way. We mainly collect and process general (non-sensitive) personal data. 

If you have any questions regarding our processing of your personal data, please contact mbyM here:

MESSAGE A/S
CVR: 10089859
A F Heidemanns Vej 19, 9800 Hjørring


Contact info:
Phone: 96232200
Email: gdpr@message.dk

3 WHAT PERSONAL DATA DO WE COLLECT AND WHY
We process personal data about you in a number of different situations. Read more about our processing in the different situations below.

   

3.1 Visitors to mbyM’s website and users of mbyM’s online services
When you visit mbyM’s website (e.g. mbyM-shop.com) or use our other online services (on, for example Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, TikTok), mbyM may process information about your IP address as well as information about your computer, device and browser.
 
We also process information about your visit (e.g. information about how you access our websites, how you navigate around them, which pages you visit, content you view, your searches, advertisements you have seen, etc.). Personal data is collected through cookies, log files and other technologies (you can read more about our use of cookies here.
 
We also process personal data that you provide to us in connection with your use of the website or our online services, including and any other information you provide to us.
 
We use your personal data so that we can make relevant products, supplies, benefits and services ("Services") available to you and to improve your experience of our websites and online services and the Services we offer. We also use personal data to show you content on our and other sites based on your activities and preferences, and to limit the number of times you see the same content.
 
The legal basis for processing is our legitimate interests in making our website (and online services) available to you (Article 6(1)(f) of the General Data Protection Regulation) or your consent (Article 6(1)(a) of the General Data Protection Regulation and Section 3 of the Danish Executive Order on Cookies).
 
We store personal data collected in connection with your visit to our website 2 years.

  
3.2 Marketing recipients
When you receive marketing communications, including newsletters from mbyM, we process personal data about name, telephone number, email address and product interest. We also process information about your marketing or communication preferences, your use of the marketing we send to you (including, for example, whether you have opened an email from us, whether the email has been read and which links you have opened), and any other information you provide to us.
 
We process your personal data for the purpose of marketing our company and Services, and for setting up and managing your marketing subscription. We use the personal data about your preferences and usage to understand the way customers receive our marketing messages and to improve our marketing to you and other customers going forward.
  
We will only send you marketing material by email, text messages or other electronic means once we have obtained your consent where this is required under the Danish Marketing Practices Act. 
 
We also use personal data about you to show you content on our and other sites based on your activities and preferences, and to limit the number of times you see the same content, as well as to measure the effectiveness of our content and marketing. For this purpose, we may upload your email address to advertising tools with for instance Google or Facebook for the purpose of sending targeted marketing messages.
 
The legal basis for processing is our legitimate interests in complying with your wish to receive marketing communications from us to which you have consented under the Danish Marketing Practices Act (Article 6(1)(f) of the General Data Protection Regulation). 

We store personal data about recipients of marketing communications 2 years.

  
3.3 Participants in competitions 
When you participate in competitions, we process personal data about name, email address, telephone number, responses to the competition, profile name.

We process your personal data for the purposes of managing competitions, drawing winners, etc.
 
The legal basis for processing is our legitimate interests in running the competition and contacting the winner (Article 6(1)(f) of the General Data Protection Regulation).

We store the personal data collected in connection with the organisation of competitions 2 years.

   
4 DISCLOSURE OF YOUR PERSONAL DATA TO OTHERS
mbyM may disclose your personal data to other suppliers and/or service providers in the ordinary course of our business as well as to our group affiliates.
 
mbyM may also disclose your personal data to a public authority in situations where we are specifically obliged to disclose your personal data pursuant to legislation and notification obligations to which we are subject.
We try to limit the disclosure of personally identifiable information and thus the disclosure of information that can be attributed to you personally.

mbyM also discloses your personal data to data processors. Our data processors only process your personal data for our purposes and under our instructions.

   
5 TRANSFER OF PERSONAL DATA TO COUNTRIES OUTSIDE EU/EEA
In connection with our processing of your personal data, we may transfer such information to countries outside the EU/EEA (third countries).

Your personal data may be transferred to countries where the European Commission has determined that the level of data protection is equivalent to that in the EU/EEA (secure third countries).

We may also transfer your personal data to unsecure third countries.

You can read more about the transfer of personal data to countries outside the EU/EEA on the European Commission's website.
 
If you would like further information about our transfer of personal data to countries outside the EU/EEA, please contact us.
   
6 STORAGE, DATA INTEGRITY AND SECURITY 
When your personal data is no longer needed, we will ensure that it is deleted in a secure manner. 
 
It is our policy to protect personal data by taking adequate technical and organisational security measures.
 
We have implemented security measures to ensure data protection for all personal data that we process. We conduct regular internal follow-ups on the adequacy of and compliance with policies and measures.

 
7 YOUR RIGHTS
As a data subject, you have certain rights under the General Data Protection Regulation. If you want to exercise your rights, please contact us.
 
You may – unconditionally and at any time – withdraw your consent. You can do so by sending us an email (see email address above). Withdrawal of your consent will not have any negative impact. However, this may mean that we cannot meet specific requests from you in the future. Withdrawal of your consent will not affect the lawfulness of the processing based on consent before it is withdrawn. Furthermore, it will not affect any processing carried out on another lawful basis.
 
You can also – unconditionally and at any time – object to our processing when it is based on our legitimate interests. 
 
Your rights also include the following:
 
· Right of access: You have the right to access the personal data we process about you.
· Right to rectification: You have the right to obtain rectification of any inaccurate and incomplete personal data about you.
· Right to erasure (right to be forgotten): In exceptional cases, you have the right to obtain erasure of information about you before the time when we would normally delete your personal data.
· Right to restriction of processing: In certain situations, you have the right to restrict the processing of your personal data. If you have the right to restrict the processing of your personal data, we may only process personal data in the future – apart from storage – with your consent, or for the establishment, exercise or defence of legal claims, or to protect an individual or important public interests.
· Right to object: In certain situations, you have the right to object to our processing of your personal data, and always if the processing is for direct marketing purposes.
· Right to data portability: In certain situations, you have the right to receive your personal data in a structured, commonly used and machine-readable format and to have such personal data transferred from one data controller to another.
· Right to lodge a complaint: You can lodge a complaint at any time with the Danish Data Protection Authority about our processing of personal data. See more at www.datatilsynet.dk where you can also find further information on your rights as a data subject.

   

8 UPDATES OF OUR PRIVACY POLICY 
From time to time it will be necessary to update this Privacy Policy. We will review our Privacy Policy on a regular basis in order to ensure that it is updated, valid and in accordance with current legislation and the principles for processing of personal data. We will publish new versions of the policy on our website.
 
This policy has version no. 17 and is valid from 8. June, 2022.

Nieuwsbrief

Hoe kan ik me aanmelden voor de mbyM-shop.com nieuwsbrief?

Je kunt je aanmelden via ons nieuwsbrief-aanmeldformulier, dat je in de voettekst vindt.


Wat krijg ik als ik me aanmeld voor de nieuwsbrief?

Als ontvanger van de nieuwsbrief sturen we je inspirerend materiaal, geweldige aanbiedingen en speciale kortingen, alleen voor leden - we houden regelmatig spannende wedstrijden voor onze leden, waarbij je geweldige prijzen kunt winnen.


Hoe vaak ontvang ik nieuwsbrieven?

We sturen nieuwsbrieven ongeveer 1-2 keer per week. Tijdens de kerstmaand en tot aan promoties kan de frequentie iets hoger zijn.


Wordt mijn e-mailadres doorgegeven?

Nee, je e-mailadres wordt opgeslagen en we delen je gegevens niet met derden. Je kunt meer lezen in ons privacybeleid.


Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je altijd afmelden voor de nieuwsbrief. Er staat een link 'Afmelden' in de voettekst van al onze nieuwsbrieven.